torsdag 28. juni 2012

Magiske sommerkvelder

..Ikke sant?! Ingenting slår de norske sommerkveldene når solen ligger dvelende over fjellet, vinduer står på vidt gap og katten som jager surrende fluer i huset.. I kveld plukket vi jordbær. Jordbær med melk og musli gjør godt for store og små mager. Vi har sirlig delt.."en til deg og en til meg"..
Resten av kvelden skal nytes med minst mulig aktivitet og noe kaldt i glasset. Godt med slike sommerkvelder også. Jeg har hentet fargekart, men det er neimen ikke lett å bestemme seg! Altså har jeg ikke åpnet et malingsspann enda, men nytt spisebord  har vi bygget! I mai.Har bare ikke vist dere det enda.. 



Kos dere!


Vase kjøpt på Tiger i Riga: 10 kr..

12 kommentarer:

  1. Det er helt sant. Slike kvelder gir meg mer sommerstemning enn strandturer her hjemme.

    Ha en deilig torsdagskveld videre!

    SvarSlett
  2. late god og fine sommerkvelder unner jeg alle. og jordbær. Mmm.. så glad for at det er sommer!

    SvarSlett
  3. for noen nydelige bilder! Jeg eeeelsker sommerkveldene - kjenner jeg bli helt varm i hjertet :)

    Ha en god kveld videre!
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelige sommerfine bilder! Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Her har jeg fråtset i norske jordbær i dag! Det er jo så koselig her på Sørlandet når de selger jordbær langs veien:) Nå er jeg spent på hvilken farge det blir på bordet! ;)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Ahrg....-du e så flink ti lå ta sånne nydelige svale perfekte fargeharmoni bilda!!!!
    Og ja,- måtte sommerkveldan vare og vaaaaare......!!!!
    Tjobing!

    SvarSlett
  7. Wow!!..det øverste bildet er nydeleg!!! Takk for herleg inspirasjon!:))

    SvarSlett
  8. De nydelige bildene dine er rett og slett til å bli glad av! :)
    God helg til deg og dine!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  9. Åh - så fine og sommerlige bilder!!!
    Skjønne barnehender som gleder seg over sommerens fristelser {smelt}
    Gleder meg til å se resultatet av selvlaget spisebord - har veldig lyst å lage ett selv - men snekring er jammen hverken meg eller H sin sterke side.. hehe.. jeg får hinte litt til din kjære bror ;-D

    Måtte le av den siste kommentaren din.. jeg stortrives på jobb, og alle de som jobber der er helt fantastiske - særlig inkludert E :) Hun er så dyktig, morsom og avslappende å jobbe sammen med! :)

    SvarSlett
  10. Hei Christine
    Så flinke dere er som har bygget nytt spisebord! Det står det respekt av.
    Høres koselig ut med jordbær/müsli-kveldsmat og dele nøye gjør vi her også, hi,hi.
    Enig med deg at bildene under var lekre; ble veldig inspiret av de Buddalstolene jeg som har en hel Buddalpark. Arvet farmor og farfars stoler de hadde på hytta en gang og det var ikke få.
    Det er lekkert å dele opp med malt/treverk. Har et lite bord her hjemme jeg har tenkt til å gjøre det med og i går sto jeg og tenkte; skal jeg male beina eller skal jeg male bordoverflaten...
    Kanskje jeg starter malingen i dag..
    Glade sommerdager til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Det øverste bildet der var bare helt nydelig. Deilig stemning! Klem

    SvarSlett
  12. Enig ! øverst bilde fantastisk !
    og for et vasekupp!! 20 kroner??
    Tror jeg må hive meg på et fly til Riga:-)

    Enjoy Fredagen!

    SvarSlett