fredag 21. januar 2011

Fredag

Det er fredag, og jeg har brukt mesteparten av formiddagen til å fly mellom tannlege, lege, apotek og butikk. Jeg trodde at lille snuppa hadde tannverk siden hun har tatt seg til munnen og vært skikkelig urolig de siste dagene. Men så viste det seg at det var halsbetennelse istedenfor.. Nå er pencilin i hus, og vi skal bare konsentrere oss om å bli friske i helgen:)




Ved legekontoret lå det gjemt en liten bruktbutikk..Dette søte Figgjo-fatet til 40 kr og en brukt barnefilm ble med hjem. Nå skal jeg deise ned i sofaen med kaffekoppen og et nyinnkjøpt blad.. Få pusten igjen, og nyte resten av dagen!






Riktig god helg til alle som er innom!


12 kommentarer:

  1. så søt skål til en billig penge, det liker vi:)
    Håper jenta di blir fort frisk, god bedring til henne:)
    Ser av bildet at du skal skikkelig kose deg:)
    Ha ei herlig helg:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. God helg, og god bedring!!!!

    SvarSlett
  3. Herlige farger hos deg på en fredag:-) God bedring med jenta di.
    Ha ei deilig helg!

    Klem, Elin

    SvarSlett
  4. Kjempesøt den der skålen..det ser ut som Figgjo sin?
    ha en riktig go helg og go bedring til lille tulla...
    klemklem

    SvarSlett
  5. Deilig sukkertøysfat! Er det nyeste rom123 du har kjøpt? Jeg har vært så vill og gal at jeg har bestilt meg et bilde av en kunstner fra Italia. Det er det bilde som henger over sengen til Carina i oppusingsprosjektreportasjen(phhuu...langt ord) Ja, jeg vet det er dobbeltmoral! Elsker gjenbruk, men elsker også vakre ting som gir påfyll. GO hælg te dæ! Klæm SIw

    SvarSlett
  6. og selfølgelig god god bedring te tøtta!!

    SvarSlett
  7. Fatet er vakkert!
    Og det er du også!

    God helg og klem.

    SvarSlett
  8. Så fint fat!
    Kos deg med kaffekoppen, og GOD BEDRING til din lille også.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  9. Har et fat som er VELDIG likt!! Fint!:)
    God bedring til den lille**

    Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  10. Stakkers lille Kaia :/ God bedring, til lille damen!

    God helg!

    Klemmeklem fra Milla

    SvarSlett
  11. Hoppas den lille känner sig bättre nu.

    Fina färger på fatet och vasen var verkligen söt.

    /Mia

    SvarSlett