torsdag 28. oktober 2010

FjuskePøbel..


Denne høsten har det blitt liiite loppiser (iallefall sammenlignet med fjoråret..), og dette igjen har gitt slukne bunker med lekkertsmekkert stoff.. Hva gjør jeg da?? Jeg fjusker..det er IKKE bra å fjuske, og jeg får øøørlite dårlig samvittighet for å ikke ha brøytet og kavet meg frem til dem på loppisene..men stoffpakkene til Jannepålanne var litt for fristende..


Jeg kunne rett og slett ikke la være, og gleder meg nå til praksisen er over om tre uker. Da blir det  roligere dager, og jeg skal  sy sy trallala sy:)


Award har jeg også vært så heldig å få denne uken:)Hurra! Jeg blir så glad! Tusen takk Yvonne fra den fine bloggen yvonnesymserier 


12 kommentarer:

  1. Guri malla ;) Så mange fine stoffer .Det er jo veldig lurt å fjuske ;)Så får du jo bedre tid til å sy . Gleder meg til å se hva du tryller frem :)
    Gratulerer med Award :)

    Ha en fin dag :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. For en utrolig kul stol! :D Og masse stilige stoffer :)

    SvarSlett
  3. Så mange herlige stoff, også den kule stolen da! Misunnelig!

    SvarSlett
  4. Jeg har også fjuska i kveld. Og sendt inn bestilling på stoffpakke hos Kaspara. Men, det er sikkert minst 100 som var raskere enn meg:) Blir spennende å se hva du har planer om å sy!!

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig er det lov å fjuske :))I krig og kjærlighet er alt lov vet du hihi!! Og kjærligheten til retrostoffer er for meg stor og altoppslukende, så jeg skjønner godt at du kastet deg over Jannes nydelige stoffer! Hver gang jeg kommer inn til deg blar jeg meg ned og ser på bildet av den lilla kista, med den skjønne puta på! For meg er det bildet en ren vitamininnsprøyting. Helt nydelige farger!!
    Ha en fin helg!Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    E helt klart lov til å jukse litt, og særlig når det e så fint stoff å få tak i:)
    Æi slit også med å finne herlige retrostoffer, men håpe de en dag bare plutselig dukke opp:)
    Ha en strålanes helg

    SvarSlett
  7. Så fine stoffer! Jeg syns fargekombinasjonen i det første bildet var helt knall! Fin fredag til deg :-)

    SvarSlett
  8. Det er lov å fjuske når resultatet blir så fint:) Sånn er regla!!!!

    Gleder meg å se hva det blir til!

    SvarSlett
  9. Det er lov å fjukse;) Likte veldig godt det første bildet- og for en fantastisk stol da- herlig;)

    SvarSlett
  10. Fjuske er lov! så absolutt! elsker møblene med stoffene. spesiellt stolen. heerlig!

    SvarSlett
  11. Åh, men det du fant var jo nydelig da :)

    SvarSlett